14 okt. 2010

det började ju bra...

Ett tips är att inte chatta på kvällen, för enligt mina efterforskningar så är det då alla ensamma män därute verkar leta efter någon som vill titta eller prata med deras könsorgan. Eller om jag ska precisera mig så kanske man inte ska dra in på chat roulette på tisdagskvällar om man vill undvika pillande på små kön på skärmen. :/

Av humana skäl så lät jag snopparna vara kvar
på Chat roulette, men om det nu är någon som är intresserad så är det säkert så att dem finns kvar i flocken där jag lämnade dem. Tomten däremot tog ja med!



Jag och min bror med flickvän försöka iaf på oss det beryktade Chat Roulette efter kl 21.30 på tisdagskvällen men jag skojar inte när jag säger att 2 av 10 som chattade visade snoppen. Kul om man är inne på sådant, iof så skrattade vi en del i början med sen blev det bara lite tacky. Brorsans tjej tyckte det var lite jobbigt att inse att när hon själv var i bild så riktades kameran på andra sidan skärmen ofta ner i skrevet på karln. När jag själv var med i bild så byttes jag snabbt bort om det var en snopp på andra sidan skärmen, vilket ja är rätt glad för.


 
 Chat roulette funkar nämligen som så att du väljer om du vill fortsätta chatta eller om du vill byta till nästa slumpvalda person. Det kunde allt vara lite jobbigt att bli bortbytt gång på gång. Men ibland fick man vara med och prata. Vi körde en tävling jag och Katja där det gick ut på att få de 5 första personerna att stanna så länge som möjligt utan att byta bort oss.
Gissa vem som vann. Och ja vann dessutom STORT!!  :) Katja va inte alls bitter..


den här vann jag på :)

Nästa grej jag provade på var något som förr i tiden hette Skissa och gissa men som nu går under namnet Pixino, där det går ut på att måla en bild av ordet som du får och så ska de andra gissa vad jag målar. Duktigt underhållande i kanske 20 min sen tröttnar man, men bak in da deys kunde man sitta med detta och Betapet och döda tid i brist på annat att göra.








Jag trodde dock att Pixino skulle vara fritt från kön efter 21.50 men även här dök pnoppar upp när folk hade brist på inspiration i gestaltandet. Sen fanns det ju även ett snuskrum som vi vart ivriga på att testa och mkt riktigt så vart det underbältetord som man i rask takt skulle göra någon form av förståelig bild utav. Underhållande det med men jag vet inte riktigt hur ordet kurd kunde smussla sig in bland de snuskiga orden eller så kan det vara så att jag inte riktigt vet ordets fulla innebörd? och ordet jag vann på: magsjuka. Hur fan gick det igenom snuskfiltret liksom? :/
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar