2 nov. 2010

dagens..

Ett givet förslag till lektion.
Lätt att sätta betyg är det också eftersom det inte blir godkäntförrän google godkänt och ser vad det är... :)







Sen ville Rebecca ha ett tips på gratis bildredigeringsprogram, typ Photoshop. jag har använt både Sumo Paint och Pixlr som körs direkt i webläsaren.
Om skolan inte har råd att köpa in riktiga grejer till min undervisning i framtiden så kommer jag själv att använda mig utav liknande tjänster. Dels eftersom det är gratis och dels för att alla med en internetuppkoppling kan nyttja dem.

3 kommentarer:

  1. hahaha! nice...vad ska vi göra då? kanske kan bli ett grymt bra klassfoto?

    SvaraRadera
  2. tack!!! jag använde mig av sumopaint och det funkade jättebra :)

    SvaraRadera
  3. åh vilket klassfoto det skulle bli :) kan man inte blanda klassfest med byggande/skapande av klassfoto? :)

    nu blir det till att spåna ideer :)

    SvaraRadera