28 nov. 2010

Dagens...


"Viggo: - Ibland måste man sitta en 
hel timme och bara räkna tal på matten. 
Jag blir arg av att sitta så länge."   
                                                     /Aftonbladet

Dagens skola gynnar flickor, tydligen. /aftonbladet



Det är mycket som vi bör lära in för att kunna ducka för alla smällar som riktas mot oss. Mer info kring genus/konflikthantering/hedersrelaterat våld/interkulturalitet/nutidens bildämne(många bildlektioner är föråldrade, riktigt jvla föråldrade)/sokratiska samtal och tankar och sen allt däremellan, tack.

Tjao

bara 9 till sen har jag nått 1000 besökare på min första jvla blogg någonsin!!!  
               hur i helvete gick det till?!





- postad från min telefunkenmaskin.. och lite redigerad från min knätopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar