10 okt. 2013

230. hittade även annat.




jag måste bara posta ett inlägg med tillfälligheter och en vacker förpackning. 




efter 4-5 timmars användning tittar ja mig i spegeln å på min tröja. 

the end 
8
infinity

nu e kanske inte wiki den säkraste källan, men den är ofta den första. 



sen sprang jag på en annan tröja på stan med skallen som symbol 
och tryckte flugor som utgjorde dess form.






sen hittade jag även tre äggskal under min benletarpromenad för några dagar sen. ett av dessa ser du här. denna skapelse, förpackning, är underbar. ser ut som en konstig not för en pianospelare, en ekoxes huvud på två ben, ett kohuvud med öppen mule och lång mustasch. listan blir lätt lång. 

svart.

döden är inte svart. här är livet svart. iaf dess början för någonting.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar