7 apr. 2014

handledning Charlotte ry






än så länge verkar du vara i kaosfasen som du säger och jag har svårt att se exakt vad det kommunicerar så frågorna till dig blir desto fler: 

hur snabbtorkar man?







identitet, nätfamilj kontra "rör vid mig"-vänner. jag tänker att det är det fysiska, den kontakten som vi människor tror oss behöva. vi kanske behöver den men i olika stor mängd. den virtuella verkar fortfarande vara främmande för de flesta, men den verkligheten behöver vi ju lära oss förhålla oss till. inte blunda, lära oss leva med, leva i. 




GP- rör vid mig medan ja lever. 




vad är din skärm? vad är en skärm? hur gör man en skärm? eller är det likt djuren, diamon,  i guldkompassen något som redan är bestämt, inget man själv kan påverka? varje människa har sin egen diamon som vandrar bredvid, själen i form utav ett djur. är skärmen synlig överallt? eller kanske bara i vissa universum, i vissa rum eller på vissa platser. 






konst ref.

http://pipeisland.blogspot.se/2011/02/dagens_14.html



Har vanligtvis svårt för sånt här, men denna fastnade ja för. 

Låt mig få presentera Olivier de Sagazan:









fint som snus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar