30 sep. 2010

studioskjutning...

nä nu lägger jag av med skolarbetet för idag och koncentrerar mig istället på kvällens aktivitet.
ikväll ska jag nämligen för första gången plåta i studio. jag har äntligen fått tummen ur och bokat HDKs fotostudio. mellan 18-23 ikväll så kommer jag mfl(läs bröder och polare) att pröva oss fram i denna djungel av sladdar och bouncerar.




om det finns någon gjort detta förut och känner för att titta förbi och vägleda eller bara titta för den delen så är du/ni väldigt välkomna.

jag har ju skjutit en del i mina dagar men då främst utan diverse hjälpmedel såsom blixtar osv. jag har i princip enbart använt mig utav befintligt/naturligt ljus. det ska bli spännande att se om man kan få till sådana bilder som man redan föreställt sig i huvudet att man ska kunna plåta. jaja jag får gå på känsla helt enkelt.

nä nu ska ja ner på stan och kolla om jag kan hitta lite grejer samt köpa fika som man kan ha med på plåtningen ikväll .

/Simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar