7 apr. 2011

72. gestaltningen

konflikt

principer, jag har mina principer ja.. men i nuläget så brottas jag lite med dem, med flit kanske ska tilläggas eftersom jag vill se vad som händer med mig när jag går i klinch med mig själv. magen får styra. hur känns det idag? ont eller inte? tom eller full? fjärilar eller bin? ska det bli att lira lite tennis eller fotboll? det är frågan, den stora frågan.. i nuläget luktar det akryl och mobil duk, där det fotas och filmas allt eftersom. 

idag sa också magen: sjung, sjung för bövelen. man måste prova för att se om man tycker om det... får se om jag vågar utmana magen i detta avseendet men ja skall fan bråka med mina egna rädslor, inre konflikter, principer och funderingar ända fram till de sista timmarna innan allt ska visas i aulan.. 


nedan visas min inspiration i form av ett litet kollage eller nått samt en film där en man vid namn Andrew Gordon fixar och fejjar.. trevligt värre


/S








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar