10 maj 2011

85. missade ju en grej på listan.


kanske en av de större eller tyngre punkterna. den kanske även kräver diskussion och förståelse?


- giftermål är inget för mig, det påtvingade korset tar ja avstånd ifrån. och jo, giftet har med korset att göra. även om en praktisk man som jag kan se fördelarna, rent pappersmässigt med målet så är det inget jag vill göra. punkt.






det vart till att censurera först(Ägget klicka på ordet hår, på rad 7 efter huden i inlägget 81. ingen annan än Ägget bör göra detta.), för att sen känna att censuren måste bort. sen kom ändringen som sedan blev att ja fick göra en räddning, det gick sådär, får kanske bli ännu en räddning imorgon. rinnandet tog överhanden, ja gillar det simpla rinnandet från översta bilden med censuren, så det behöver räddas även det. fast det får göras imorgon. text. texten har ja varnats för från olika källor idag. ja ska hålla mig borta från den. det vet ja. även fast ja ibland vill visa det i skrift som bild. bilden talar kanske för sig själv. men i något enstaka fall kanske texten kan vara till sin rätt. men inte idag. inte imorgon. 

ja måste bara säga heja japanen. Etrusoh Tetsuya gav mig jvligt mkt inspiration och idéer under de få timmar som ja träffade honom. klockrent. fan att ja inte till 100% kunde styra min tid under dessa dagar. ja är arg på mig själv för att ja missade kuddgörandet i måndags. fan. att något så tillsynes enkelt och ömtåligt material kan bli så vackert och levande är rent ut sagt magiskt. ja kom på mig själv flertalet gånger under dagen gå fram till kudden och bara lägga en lätt hand på den. känna hur den rör sig av luften och flytta på den med lätta fingrar. galet. helt genialt. det sjuka är ju att vi i fredags gjorde dessa ömtåliga ark till hårda och robusta reglar till våra torn och höghus. än mer galet nu när ja tänker på det. japanerna kan dem. mer sådant. ge mig mer. lär mig mer. ja vill göra min egna kudde.





tack för idag. forza blåvitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar